The journey begins!

 
21 September!
 
Emelie och jag tog oss en rundvandring runt Hollywood, spelade ingen roll hur trötta vi var, vi skulle upptäcka och se! Jag som redan sett Hollywood förut, var inte lika imponerad, är inget stort fan av Hollywood. Men självklart ett måste ställe att se! Vandrade längst the walk of fame, kikade i lite affärer och njöt av semester helt enkelt. 
Bestämde oss för att ta en sväng hem till Lollo för ännu mer svensk kärlek. Myste lite innan vi tog en sväng till Venice beach där vi fick se fantastisk solnedgång och käka lite god mat. Blev en tidig men bra kväll! 
 
 
22 september.
Näst kommande dag skulle komma att bli ännu bättre. Morgonpigg som jag är bestämde jag mig för att göra pannkaksfrukost för att mysa till och göra morgonen lite extra svensk för oss. Efter det var det dags att besöka ett nytt ställe, nämnligen Malibu. Vi stannade vid den fantastiska stranden El Matador Beach, fantasisk strand måste jag säga. Låg och sola och bräde oss hela dagen, flörtade med en badvakt och tog en jäkla massa bilder. Perfekt start på denna resa. Efter en hel dag körde vi hem igen och köpte lite gott käk med oss hem innan vi senare begav oss ut för en drink i Hollywood! Sista natten hos Lollo och sen var de dags för vår roadtrip att börja! 
 
Love. 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR