Some late update!

 
Tänkte ta och uppdatera lite från de sista dagarna i Colorado och även en liten berättelse hur min resemånad var till er som inte riktigt hört, såhär 2 månader i efterhand! Anledningen till bloggens lidande var ju för att min dator crashade påväg till flygplatsen.. Sen crashade även min mobil 4 dagar senare.. Hade min ipad, men där slutade bloggprogrammet att fungera, de ville nog helt enkelt inte att jag skulle uppdatera.. 
 
Men iallafall, min sista dag i Colorado. Tog en tur till barnens pappa på kvällen för att säga hejdå en sista gång innan jag skulle ut på äventyr. Hade lite glass och gott med mig medan vi lekte lite i parken, må säga att det var en av de tuffaste dagarna på året, att se barnen gråta och alla fina ord de sa till mig var hjärtekrossande, ville nästan avboka allt och bara stanna hos dem. Tillslut fick jag dra mig iväg och lämna dem för dennna gången. 
 
Försökte göra allt bättre med lite middag och en flaska vin med fina vänner, en sista utgång i Colorado. Bra kväll blev de med fina vänner. Två klacka skor sönder men vad gör det när man har kul! 
 
Love. 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR