Roadtrip!

 
20 September! Sista dagen i CO på en månad, sista dagen med min Aussie girl Jacquie, blev till en roadtrip men brudarna. En 2.5 timmars resa till Denver slutade med en 6 timmars resa istället. Stannde till vid flera fantastiska utsiktsplatser över vackra Colorado, kan inte sluta avundas av det vackra landskapet där. Fick motrostopp påväg upp till bergen... Gammal bil och hög lutning upp i bergen är ingen bra kombination.. Men kom upp ändå tillslut, fick se skidbackarna utan snö, äntligen köra upp till Loveland pass och även ett besök till Red Rocks, lyckad roadtrip vill jag säga! Framme i Denver tog vi en snabb middag innan det var dags för mig att bege mig till flygplatsen för att bege mig till LA. Spänd med samtidigt ledsen över vad jag lämnade bakom mig. 
 
2 timmar senare var jag framme i LA och mötte upp Emelie. Efter mycker farande och flängande fram och tillbaka genom flygplastsen hittade jag henne tillslut i vår fina lilla röda bettan som skulle ta oss genom Cali och låta oss upptäcka nya platser.Ett besök på Mc direkt eftersom båda var dödligt hungiga efter en lång dag.. 
 
Klockan vart 12 på kvlällen och fortfarande skulle vi hitta vart vi skulle bo.. Inte helt lätt utan Gps, helt mörkt så kan nte såg vägskyltarna, trötta och i en helt ny stad. Men 2 timmar senare var vi framme, och de blev inte som vi trodde må jag säga. Men vi överlevde och nästa dag var det dags att börja vårt adventure!! 
 
Love. 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR