A lot of beaches!

Vackra Long Beach!
En karta tänkte vi? Kanske hitta vägen bättre? Nope inte det nä.. 
Huntington Beach! 
Och newport beach, woho! 
Laguna! 
 
En låång dag, med massvis med körande. Stannade till på alla de vackra stränderna på vägen neråt mot san diego. Long Beach, Huntingtong Beach där vi tog ett skönt dopp i havet, Newport beach och en titt på Laguna beach från bilen. Var trötta och matförgiftade, efter lite mexicansk... Och trötta! Minns faktiskt inte vart denna dagen slutade, minnena är lite småsuddiga om vad som händer varje dag här näst. Så blir lite enklare och mer i helhet vad som hända ska! 
 
Mexico.... 
San Diego!
Sun Set cliffs - San Diego!
 
En tur till Mexico blev det iallafall, kul? Nej! Livrädd och panikslagen är orden. Enligt mitt visum fick jag inte befinnna mig i Mexico... Men efter att ha missat sista avfarten i USA, blev det ett snabbt besök.. Hade inget annat väl än att köra igenom, och väl igenom får vi panik och stannar mitt på motorvägen.. Mexikanare försöker hjälpa oss mot pengar, vägar är avstängda och vi vet inte vad vi ska göra. Tillslut hittar vi till tullen, folk som drar i dörrar för att sälja saker och en timme senare berättar vi hela vår historia i panik för vakterna.. två blonda svenska i mexico...de kunde inget annat än att släppa igenom oss, inte så trevlig resa, men ännu ett land att krossa av på listan! 
 
Tog oss sedan isället an vackra San diego, körde mest runt och upptäckte, shoppade lite och käka goda Panera bread, favo stället i Cali. Sun set Cliffs var ett vackert ställe som jag beundraed stort. 
 
Love. 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR