New York, my lovely New York!

Och jag fick se mitt New York igen. Älskade NY! Detta blev då mitt sista stopp på min resemånad och bra var det. Vid denna perioden kom dock rätt många känslor fram, jag vill bara hem till Sverige och min familj, men samtidigt ville jag inte lämna detta äventyr bakom mig, jag ville inte lämna mina fina små änglar. Men det var dags och det var bara att njuta av de sista dagarna och känna att man snart vart hemma på svensk mark igen. Tog till vara på dagarna till fullo, strosade runt i den fina staden, shoppade lite, njöt av solsken i central park med en bok och lite snack, åt god mat och bara chillade livet. Kan inte sluta älska denna underbara stad. Passa även på att träffa fina vänner för en sista gång på väldigt lång tid. En mysig middag med Martina och Gemma blev det, en ute kväll på fin klubb med Karina gjorde sista destinationen perfekt. Dags att sätta sig på ett plan och bege sig tillbaka till CO för några sista dagar, 3 dagar för att vara exakt, men dock trodde familjen i Sverige att det var 4... Love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR