Tuesday 17 september!

 
Tuesday and back to school. Jacquie och jag fick en liten sovmorgon idag, men när jag vaknade upp vid 8 fick jag ändå iväg och köra Eva till skolan, hon hade inte mått bra på morgonen men mådde nu bättre, hade stannat uppe hela natten och lekt....
 
Kom hem och hade en stor brunch med Jaqcui, ägg och bacon, scones och flingor, muums! Gjorde vid oss och efter lite problem begav vi oss iväg till Edwards för en sväng och även en kort runda till Vail, fick äntligen gå in i den svenska affären som har varit stängd varje gång jag gått förbi där innan. Hämtade upp barnen och begav oss till Westons fotboll och lite lek i parken för flickorna. Hem för svenska köttbullar, oh ja. potatis och brunsås, kunde inte blivit en bättre måltid, stressigt men gott! Läxor på kvällen och sedan sängdags, en härlig, varm och bra dag!
 
SItter nu och kollar highschool musical 2 och gör min scrapbook. I morgon ska bli en bra dag, woho!!
 
God natt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR