Sylan Lake.


Dags att uppdatera bloggen kanske? japp har varit ont om tid, mycket som händer. Packa alla väskor, en väska för resemånad och resten i storage, fixa allt som behövs göras för resemånaden, spendera så mycket tid jag kan med familjen och Jacqui och bara njuta av de sista dagarna, och det var exakt vad jag gjorde!!
 
Torsdagen hade jag en bra morgon med barnen, drog iväg de till skolan, packade väskorna och fixade lite små saker inför resan. JAcqui och jag drog sedan till barnens skola för att äta lite lunch med dem, överraskade må jag säga de blev. Länge sedan man stått i kö i en matsal för lite mat... HÄngde runt där ett litet tag, drog en sväng till Vail och kikade och drog sedan hem igen. Packade en lite snack kort och körde till vackra sylvan lake, lite picnic och catching up med min aussie, fantastiskt vackert där ute. Så himla skönt att ha min aussie girl här,saknat som tusan.
 
Love.

Heeeej!!! När kommer uppdatering!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR