Saturday night live!


Lördag, lördag helg! Jao då.
 
Vaknade av att Izzy kom in i rummet 7:30 och la sig och mös med mig hela morgonen. Gick ner och tränade lite och en varm dusch, vilket var några dagar sedan, äcklig efter dagar i vildmarken, ansiktsmask, hårinpackning och gjorde mig fräsch igen. Lite Skype med Lowes Lovisa och sedan ner för frukost och chill med familjen. Kristine och jag har sedan hängt med barnen hela dagen, åkte till poolen lite innan åskvarningen gick igång, gick istället ner till floden och lekte lite innan vi begav oss hem för god mat. Bestämde oss för skandinavisk middag, grillad kyckling, klyftpotatis, bearniesås, vitlöksbröd, sallad och majskolv, hur mycket har jag saknat det?? Oh det var gott, myste till lite film med barnen innan det var läggdags för dem och nu sitter Kristine och jag i soffan och kollar Bad neighbors, rekomenderar film... hahah
Snart läggdags!!
 
God natt, love.
? Mamma

Lilla härliga Izzy 😊 mysig hon är 😘

Svar: Ja 😘
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR