Saturday fun with soccer and tubing!


Så, vilken dag jag hade igår. Drog iväg på morgonen för att kolla på Westons första fotbollsmatch, tyvärr förlorade dem, men de var fortfarande duktiga. Saknat denna fotbollskänslan att vara vid planen och höra alla föräldrar heja!
 
Blev en hel drama efter när vi kom hem så mina planer för dagen blev bortblåsta. Familjen skulle åka och campa och gjorde det tillslut, så då drog jag, macey och kristine iväg på äventyr. Tubing som gällde för denna dagen, något nytt som jag aldrig testat och som jag förmodligen inte kommer testa igen iheller.. Hoppade i vattnet, som för den delen var iskallt, knöt ihop oss och forsade ner för vattnet, mysigt till en början när vi bara flöt där, men när små "vattenfall" kom, så blev det mindre kul. Efter cirka 40 minuter ute i vattnet trillar kristine i.. Klant och vi kommer inte rätt på det, jag får hoppa i och försöka hjälpa henne, luften börjar gå ut från ringarna och tillslut gör vi allt för att komma upp till sidan så vi kan ta oss tillbaka till bilen. Kul resa, spännande att testa något nytt, en historia att berätta och många skratt, men även en del panik.. haha
Kvällen spenderades ute på Loaded Joe´s med lite party och kul, hot tub och ännu fler skratt!
 
Idag har varit en helvetets dag, så himla slöseri. Skulle ha barnen hela dagen, men än så länge är de fortfarande inte hemma och klcokan är 7... Suttit hemma hela dagen och väntat att de skulle komma hem, vi tog dock tag i och bakade lite pannkakor och även några scones.
 
Snart är de väl hemma igen och då är det dags för bad, middag och sedan sängdags! Tjohej för vilken sista helg jag hade! 5 dagar kvar sen beger jag mig till varma och sköna California!!
 
God natt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR