Natural hot springs in steamboat!

 

En perfekt söndag har nu passerat. Sitter för tillfället med Kristine och målar våra naglar. Har varit en hel dag med familjen vilket har varit underbart. Började med en stor brunch med massa bacon, ägg, pannkakor, mackor och allt möjligt man kan tänka sig. Vi tog oss sedan en tur ner till Steamboat, ca 1,5 timmar här ifrån, för att åka till hot springs. Detta coola ställe alltså, kan inte ens belive it. 7 olika "pooler" med alla i olika temperaturer, naturligt vatten från bergen. Allt från 20 grader upp till 40 grader i vattnet. Helt otroligt hur detta stället har skapats och att vattnet kan vara så vart helt naturligt. Underbart!!
Vi drog sedan för lite middag i staden. Sämst jag någonsin varit med om. Servitrisen spiller och har sig, beställde 8 rätter, fick in 3?! Tänkte med arslet eller? Weed skulle jag gissa på.. I alla fall, vi fick maten tillslut och det var gott! Hemfärd och jag körde nästa på rådjur två gånger, av vägen med er...
 
Helt slut i kroppen nu så snart blir det sängen.
 
God natt, love.
? Mamma

Låter som en härlig söndag 😘

? Anonym

Hej! Jag är ny här på din blogg och har bara lite frågor om vad det är du jobbar (?) med? Är du typ, au pair? Var i USA? :) Hur fick du kontakt med familjen du jobbar hos osv.? Hade verkligen uppskattat om du ville förklara lite! :D

Svar: Hej! Ja precis, jag är au pair! Så jag gick genom en förening för att hitta familjen jag jobbar för :)
Just nu befinner jag mig i Colorado, men innan va jag i NY :)
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR