Moab under canvas!

SÅ, jag trodde ju detta var hur vackert som helst.. men det var ju endast början..
Fick lite skjuts till "rummet" tältet.
Vackra Moab under canvas. Tält med sängar, och våra rockringar! Hur vackert?
Och det vackra började...
Och det blev bara vackrare hela tiden...
Och vi roackade rockring i tältet efter en flaska champagne..
Och dagen efter, på den 12km långa hike, blev det ännu vackrare.
Double Arch
Dark Angel
Private Arch
En ny Arch som vi upptäckte? Vart inte på kartan.
Även fast vi trodde det.. och för oss betydde det att vi nästan var tillbaka och inte vilse längre, men vi var helt ute och cyklade....

Så epic dagar i Moab, himla glad att jag fick chansen att åka hit och se detta, annars hade jag missat något underbart. Ni förstår inte hur vackert det är där, bilderna visar inte alls rättvisa, även om de är rätt bra).
 
I alla fall, läskiga dagar, roliga dagar och fantastiska äventyr. Tjoho. Nu är det ialfall tillbaka till verkligheten i 2 veckor, sen blir det resa!!! Bilen är bokad för roadtrip och nu är det bara flygbiljetten kvar till LA sen är jag redo!!
 
Love.
? Julia

Jättefina bilder FanBan, fyfan vad mysigt/fint/coolt. Vill också!

Svar: Catchat upp mitt smeknamn ;)
Tack Julia, det är fantastiskt här!!
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR