Last years school pictures!


(Min mugg från Pottery painting, barnens första bokstav runt hela muggen)  

Ursäktar mig för de halvtråkiga och oinspirerade bilderna, men inte så mycket som händer nu för tiden... 

Hade iallafall en lugn dag idag, städade garaget på förmiddagen, mysig lunch ute i solen med Kristine och ett härligt skypesamtal med mor och far, så mycket mer energi efter ett samtal med er<3 

Hämtade upp barnen på eftermiddagen, åkte och köpte vars en bok till dem så de har något kul att läsa i läxa. Hem och stressa för att få läxorna gjorda, barnen i duschen och maten förberedd innan jag stack för mitt allra sista au pair möte, den tiden gick fort! Tog en glass och satt och pratade en stund. 

Nu hemma och redo för ett avsnitt paradise hotell oh yeah! 

Godnatt, love. 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR