Hanging Lake!

ÄÄÄäntligen! Äntligen fick jag göra denna underbara hike! Har längtat och väntat, och försökt och äntligen gjorde jag den!

Hade en bra morgon med barnen och alla i hemmet innan skolan började, sedan bestämde jag och Kristine oss för att ta en day off. Vi drog iväg till Hanging Lake och började vandra, hiken skulle ta cirka 2-3 timmar, men efter 35 minuter var vi uppe på toppen. Denna underbart vackra plats, chockad blev jag av hur vackert det faktiskt var!
Experimenterad oss för att lyckas ta selfies, och efter två vattenflaskor på varnadra och två telefoner så fick kameran en bra plats för att ta fina foton på oss. Japp mamma vi poasar fint, tack! Tog oss sedan ner på otroliga 20 minuter?! Så en hike som skulle ta minst 2 timmar gjorde vi under en timme? Galant jobbat enligt mig.
 
Drog hem, Macey kom över på lite lunch och bara chattade lite innan det var dags att hämta ungarna och då bröt helvetet loss. Bitchiga är ordet för hur de betedde sig, Weston hade fotboll och vart jätteduktig, och allt fortsatte påvägen hem, hemma, vid middagen ingenting hjälpte de var fortfaranade förjävliga. Så det blev sängs för dem direkt efter middagen klockan 7:30. Inte sett dem bete sig såhär på himla länge, besviken och ledsen. Men imorgon är det fredag och hoppas på en så mycket bättre dag!! Solen ska skina och barnen har lovat att vara duktiga!
 
Sitter nu och chattar och skrattar åt massa gamla bilder med Kristine, kallad att man ser ut som en sumobrottare när man vart liten...... Paradise hotel snart och sedan sängen.
God natt, loe.
? Mamma

Man blir helt tagen hur vacker natur där verkar vara, måste vara underbart att få uppleva det 😊 Ni är så fina 😘

Svar: Väldigt underbart vackert är här 😍
None None

? Ellen

Åh så fin din blogg blivit!!:D

? Ellen

Oj
Fort..
Hoppas att du har det bra och får ett bra slut på resan. Hörde att du skulle se dig lite omkring i USA.
Vi ses sen när du kommit hem. Kram

Svar: Tack! :D Har varit ett galant år och det kommer sluta perfekt förhoppningsvis!! Vi ses direkt när jag kommer hem hehe, 5 veckor! Kram Ellen!
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR