Crazy couple of days!






Såå, vilka galna dagar jag har haft den senaste veckan.. 
Road trip to Chicago, one direction konsert, en natt i Kansas city, varit i 6 stater på 4 dagar! 

Kom hem en dag, hängde med Kristine, nya au pairen och försökte förbereda henne för de näst kommande veckorna. Onsdag gick vi på town meeting på skolan och sedan drog jag och Courtney på en spontanare till Moab, ännu en stat, för camping och massa hike. Epic camping ställe och fantastisk hike. Bestämde oss för att göra den längsta och svåraste hiken, 12km, och vi kom vilse.. På riktigt, vi hamnade mitt i en stor canyon, försökte klättra igenom, över, under, runt, vart vi än kunde.. Hitta ingen utväg. Och det blev mörkt... Kolsvart, hoppade ner från 2 meter stup.. Kan nu i efterhand inse hur dumma vi var och vilka farliga ställen vi klättrade.. Men vi kom tillslut ut, efter att hittat en annan man som också kom vilse, tack vare våra fotsteg.. 3 timmar fast i denna enorma canyon.. Jag var rädd.. 
Bestämde att vi förtjänade att äta vafan vi ville efter denna skrämmande händelsen, Thai food och frozen yoghurt i tältet, perfekt! 

Kom hem fredag eftermiddag för att hämta barnen med Kristine och spendera eftermiddagen med dem. Sitter nu hos Macey med Natani och Kristine och har girls night. 

Redo att komma hem, för stressigt att träna en ny au pair.. Inte länge kvar! 

Bilder kommer inorgon. 
Godnatt, love. 
? Mamma

Yeee...äntligen lite uppdatering 😘

Svar: Jadå! Nu ska jaf försöka hålla den uppe 😘😘
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR