Breakfast for dinner!


Idag har varit en tuff dag, har verkligen börjat inse att min resa går mot sitt slut.. Att idag var min sista jobbdag, förutom imorgonbitti, men för en hel dag så var idag min sist, känns inte rätt och det är väldigt tufft.
 
För att få bort tankarna drog jag och Jacquie iväg på en rafting trip denna morgon, ännu en sak att bocka av på listan äntligen! Körde till glenwood tidigt på morgonen och hoppades på att där skulle vara en raft eftersom de inte svarat oss på hela kvällen innan och morgonen, vi kommer dit och de renoverar... var ju självklart! Ringde runt till alla olika vi kunde hitta och tillslut hade vi 5 minuter på oss att ta oss till ett annat ställe för att hinna med den raften! Det var inte helt som jag trodde det skulle vara, men tusan så kul vi hade, blöta blev vi också... Stora som små rapids, hoppade av vid en hot spring och njöt av de 30 grader vi hade i luften. Efter 2,5 timmar ute i Colorado River drog vi för lite thai lunch, som jag längtat må jag säga, älskade thai mat!!
 
Åkte hem snabbt och hämtade barnen, hem för lite läxor och frukost till middag, barnens favorit, och ja det är ju gott! Avslutade sedan kvällen med How to train your dragon 2 på TV;n. Sitter här och bara tänker att detta är sista kvällen med dem på en hel månad, och sedan har jag bara 4 dagar när jag kommer tillbaka och när är nästa gång efter det?
Detta är alldeles för jobbigt, alla frågor från barnen, det kommer bli tufft men jag ska ta mig igenom det.
 
Kardashian på tv nu och sängen om ett litet tag, lite saker att förbereda för resan som kommer upp!
God natt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR