A day in chicago, picture bomb 2!

Selfie in the big bean!
Oak beach!
The playboy mansion.
Navy pier!
The Buckingham fountain!
Lyxade till det med ett lite flottigt hotell!
 
En hel dag i Chicago helt för mig själv, vad gör jag? Vandrar runt konstant i 12 timmar och försöker hinna se allt jag ville, en 30 minuters paus på stranden för lite lunch, gissa om jag var trött när jag kom tillbaka till hotellet. Och självklart var det ju massa klydd med mitt rum.. haha
En super bra dag hade jag för mig och fick se inpincip hela Chicago, fantastisk stad!
Söndag morgon hämtade dem upp mig igen i Chicago och vi började vår resa mot Kansas City. Blev en himla lång dag i bilen, 11 timmar för att ta oss dit. Passerade Kansas och hamnade sen i Missouri på ett fint hotell. Drog ner till poolen direkt med ungarna och lekte och käkade lite middag!
Söndag blev en kort dag, lite simning i poolen innan vi gav oss ut för lunch på The cheescake factory, favorit restaurang, och sedan var det dags för 10 timmar i bilen igen. Åter igen lång dag/natt och det var inte mycket jag fick sova..
 
Så himla mycket jag fick uppleva på denna resan, en resa jag aldrig kommer glömma. Mina fina flickor!
 
Love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR