What a wonderful day, xoxo!!


Vilken härlig dag vi har haft idag. Knappt något bråk överhuvudtaget, himla skönt!
Hämtade ju som sagt barnen vid 1 och stack och lekte på lekplatsen i några timmar. När vi alla blev lite trötta drog vi oss hemåt för lite, förvånadsvärt bra och snabb, läxläsning och sedan lite lek igen innan middag serverades, kycklingsallad för vuxna och pizza bites för barn. Lite schack spel och läsning innan det var sängdags och jag drog ner för att göra mitt T25 program, som egentligen Courtney skulle gjort med mig innan middag, men hon övergav mig...
Ny duschad och redo för att sova, sugen på att se en film men på andra sidan behöver jag min sömn? Svårt val. Klockan är ställd på 5:25 imorgon, T25 innan barnen vaknar!!
 
God natt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR