The summer is finally here, just hope it can stay!


Idag kom äntligen sommaren!!
 
Vaknade upp till ett fullt hus med massa kaos. Det är ju Memorial day här i amerika idag, sprider tankar till alla de modiga män och kvinnor som offrade sig för att tjäna sitt land. Innebär också att alla är lediga så vi försökte smida planer för vad som skulle hända denna dagen och samtidigt göra alla 8 barn lyckliga! Det funkade hyffsat och tillslut gav familjerna sig iväg och fiskade lite medan jag började städa och drog mig ett träningspass.
Snabb dusch och sedan iväg med Lovisa för lite lunch och chill i solen. Efter någon timme då Lovisa blivit en tomat drog vi oss iväg för att käka glass, liksom, sol? Då blir det glass! Blev mer lek, trams och kleta glass på varandra än vad det blev att äta den. Slutade med att hela mina ben var fulla med choklad glass och mitt hår med vattenmelon glass, två uttråkade svenska tjejer med samma dåliga humor, bara massa trams och inget vettigt alls! Skojade till det ännu mer sen med att gå till våra Thrifts shops vi har här och skulle hitta "roliga" kostymer för helgens sista skidåkning... Ni får se på söndag hur fina vi kommer vara i backen.....!
 
Sista lediga timmarna innan en busy week är påväg att börja, barnen hemma varje dag, hoppas på en massa sol!!
 
Love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR