Tacos Thursday!!



 Har ju infört tacos torsdag här nu i Colorado, vilket jag dunder älskar, lite Sverige känsla! 

Dagen blev ibte bättre när vi kom hem, bada barnen, fixa för imorgon, packa upp allt och laga mat. Men vi klara det och dem har varit hyffsat gulliga idag, tur eftersom jag enkelt kunnat bryta ut med denna huvudvärken och förkylningen/allergin jag har :( fick även ta och lägga barnen så nu är jag helt slut som vanligt. Dags att borsta gaddarna!! 

PS; anledningen till varför vi stod stilla i trafiken fick vi uppdaterat av Jake när vi kom hem. 
En polis blev skjuten när han gick upp till en man han stoppar för fortkörning, då det blev polisjakt en lång sträcka längst hela motorvägen, som då blev avstängd, tillslut fick de skjuta gärningsmannen.. Japp det kan hända här i lilla Colorado också! 

Godnatt, love! 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR