Some pictures!

I did the picnick tabel!!
Dagens bild!
 
Blev upp tidigt på söndag morgon efter en helkväll av party. Det var dags för skidor. Underbar dag, skidade i långärmad och t-shirt och bara njöt! Solen sken och idag är mitt ansiktet rött som en tomat...
 
 
Efter skidåkningen drog vi hem till våra vänner igen där det var full fest med BBQ för en som fyllde år i huset. God mat, öl och massa spel!
 
 
Och självklart bild på min shopping! Ökar garderoben med ännu mer Ralph Lauren!
Idag måndag är det en fullspäckad dag så dags att ge mig ut nu om jag ska hinna med allt!
Love.
? Lollo

Haha "I did the pick nick table".

Svar: Hahahaha!!
Läskigt faktiskt...
None None

? Anonym

Ser ut som ni hade en bra helg 😃

Svar: Ja kanon helg 😃
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR