Some BBQ!


Igår blev det som sagt lite BBQ. Efter några timmars solning drog Lovisa och jag iväg för lite mat shopping innan vi drog oss hit här för att dra igång partyt!
Vi hann med jäkligt god mat, några drinkar, musik, kortspel och lite bubbelbad innan dem senare drog hem vid 4 tiden. En bra och härlig kväll att inviga sommarvädret som är påväg!
 
Idag mår jag som jag förtjänar. Kickstartade dagen med städning av huset och lite bacon och äggröra. Dags att dra på bikinin och försöka få lite färg!
 
Love.

Äntligen...uppdatering 😉

Svar: Äntligen... Kommentar 😉
None None

? Pappa

Kul med lite festkväll, passar på när inte fam. är hemma:)

Svar: Precis som vi gör hemma :)
None None

Ah....dålig uppdatering igen!!!! (😜)

Svar: Soooorry! Tråkigt om jag inte har något att uppdatera om ku???
None None

Jag tycker det är kul ändå 😘

Svar: Okej ska göra mitt bäSta 😘
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR