Picnic in Big Horn Park!


Imorse vaknade jag upp och fick en chock av hur mycket klockan vart, 9:30, hade tydligen stängt av mitt alarm i sömnen... Opps! Upp och hoppa och stressa iväg. Blev ingen morgon träning utan fick bege mig direkt till mataffären för att hämta upp lite saker, snabbt hem och sedan iväg till lekparken.
Det var nämligen dags för Lilys årliga picnic med skolan och även celebration för hennes födelsedag som är under sommaren. Hjälpte till att organisera allt och få i mat i barnens magar, men sen banne mig, då tog jag tag i fotbollen och började svettas sönder. 25 grader hade vi här idag och jag hade svarta jeans på mig och spelade fotboll, men det vart himla kul. Träffade även en svensk pappa som jag började snacka med lite, alltid trevligt.
 
Som vanligt blev det sedan upphämtning av barnen, hem lite läxor och snack innan pappan hämtade upp dem. Jag å andra sidan begav mig med Lovisa till Edwards för lite trampolin igen, klarade mig lite bättre och vågade lite mer, fortsätta öva, men det går framåt!! Avklarade nyss ett T25 och nu är jag redo för bed, 6:30 ringer klockan imorgon och det är dags för träning, I´m gonna do this!!

God natt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR