My new boots!



Sommarlov? Nä kan inte stämma, inte redan och vart är solen? 

Idag vart ju barnens sista dag i skolan. De hade son sagt field day med utklädnad så morgonen blev rolig med att fixa de klara! 

Jag tog mig iväg för att anmäla mig till min college kurs jag behövde göra, men tydligen hade jag ibte tillräckligt med poäng på mitt test för att få göra den, 8 poäng för lite... Så nu har jag ett dilemma och vet ibte hur jag ska kunna klura ut och fixa mina credits jag behöver... 

Barnen slutade redan klockan 12 så då for vi iväg för lite ärenden, bland annat att fixa mina underbara gummistövlar som jag behöver för helgens bravader, och lite annat shopping för barnen som de ville. 

Snart dags för dusch och middag innan vi ska bege oss ut på äventyr! 

Love. 

? Mamma

Inga bilder på barnen när de är utklädda?!?!? 😔

Svar: Nä vet! Blev jättearg på dem :(
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR