My hat is finally here!!




Torsdag, snart helg, lycklig? Ja!! 
Nog en av topp 10 sämsta dagarna sedan jag kom hit. Bara en massa bråk, sparkat, slagit, rivit ja allt de kan göra med varandra har uppstått idag! Inte en ända lugn minut, trött på dem? Om jag är!! Hoppas det kan bli bättre under sommaren. Eftersom de betett sig såhär och vädret inte varit det bästa så tog vi en dag hemma med massa städ och tråkigt fix, barnen fick dock paus att pyssla lite. 

Fick iallafall en uppmuntrande när jag såg mitt paket från lollo i LA och min hatt vart äntligen här!! 

Familjen drog sig sedan på kalas och jag stanna hemma för träning, ommöblering och tanke för en god middag, nagelfix och bara njuta av en kväll för mig själv! Men nope, jag hann träna och sedan kasta mig in i duschen för ett sms kom att ungarna inte kunde uppföra sig så jag fick komma och hämta dem.. Väl där hade de lugnat sig och ville nu dansa, så ofräsch och fula kläder fick jag stå där och dansa, dock lite kul men inte kvällen jag väntat mig! 

Ett avsnitt My little ponny är på och snart är det dags för dem att gå till sängs och jag får se vad jag hinner med av mina planer! 

Fredag imorgon, kunde inte vara lyckligare!! 
Godnatt, love! 
? Mamma

Kan inte tänka mig att de söta barnen skulle kunna uppföra sig på det sättet...(gjorde ju alllldrig du och din syster 😉)

Svar: Mm eller hur.... Förjävliga!!
Nä gjorde vi ibte!! 😘
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR