Kindergarten graduation!

Fullt upp att dansa och stjäla showen!
Lilys uppträdande!
Izzy får diplom!
Kan inte sluta älska hennes stil!
Weston får sitt diplom.
Anledningen till att man aldrig ska be män ta kort... Och att man alltid ska komma ihåg att checka så det är bra....

Idag har varit en lång och viktig dag! Det var dags för mina gullungar att graduate from kindergarten!!!
Fullt upp och stressig morgon ensam med barnen för att få allt redo för den stora dagen. Skönt så började vi inte förrän 9, så vi fick lite sovmorgon och tid för oss att göra oss redo, självklart får man ju alltid stressa sista minuterna för att få sig själv redo...
Efter att jag lämnat barnen i skolan, körde jag runt och letade efter en bensin station med 10 miles kvar i tanken... Inser att det är 9 miles till närmsta bensinstation.. Bara att chansa, hålla tummarna och hoppas på att jag skulle klara det. Kom till bensinstationen och den står på 0 miles, lycka eller lycka? Dagens panikattack!
 
Drog mig sedan för en riktig snabbis till gymmet, 20 min på löpbandet och lite magövningar innan jag fick göra mig redo. Inser jag har hål i mina strumpbyxor.... Stress iväg och köpa nya! Jag klarade mig i tid till deras graduation, kände mig stolt!
 
Väl på skolan vart det full rulle, massa barn sprang runt, föräldrar som var spända över att se sina barn och äntligen fick jag sitta. Barnen började med att spela upp en pjäs för oss, The Little Engine that could sing, dem var så oerhört söta och enormt duktiga att de kunde komma ihåg allt för denna lång pjäs. Både Weston och Izzy gjorde ett fantastiskt jobb, och Izzy avslutar med att stjäla showen när det är dags för avslutningsdansen, skaka på rumpan gjorde hon för oss alla!!
 
Det blev sedan dags för resterande av skolan att ha sina små uppträdanden för att visa hur stolta de var över våra sötnosar. Lunch och lite lek innan det var dags för den stora ceremonin. I deras blåa "dräkter", vet inte vad de kallas, fick de höra en liten dikt om sig själva innan de fick hämta upp sitt diplom. Stolt au pair över dessa små underbaringar som har varit så duktiga under året!!
 
Blev sedan åter igen kaos när det var dags för barnen att hämta sina yearbook och få de signerade. (Självklart är man super cool och fick signera några böcker ;) Alla sprang runt som galningar men tillslut begav vi oss ut för lite glass celebration. Mötte upp med kusinerna och lite andra vänner och de fick den största glassen de kunde få, nästan..
 
Nu har vi käkat middag ute på Moe´s här i Eagle, kollat lite Lion King och nu är vi äntligen i sängs. Lång men rolig dag, kunde inte varit mer stolt!!
 
God natt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR