It's time for a new week!






Måndag igen då och jag kan bara säga, vilken dag! 

Började klockan 6 med att få iväg barnen till skolan och vanliga rutiner med städ. Courtney och jag tog sedan tag i dagens T25; speed 1.0 vilket kändes jäkla skönt att köra igenom efter 2 dagars vila. 

Tog mig sedan tiden att skypa med mormor och morfar, vilket var alldeles för länge sedan jag gjorde, kul att få prata lite med dem och kändes nästan som jag vart där med dem, bara 5 månader kvar!! Efter det har det varit full rulle, handla mat, 3 maskiner tvätt har rullat, lagat saker, städat, trixat med iPad och massa annat. Hade en timmes lunch paus på Dusty Boots med Lovisa och Ilaria där jag äntligen fick andas lite, vi hittade Eagles första fina vårträd, även om det är snöstorm blommar blommorna! 

Post och dryclean och sedan vart det dags att hämta barnen. Läxor, snack, lek och försök av att plantera växter. Nu har deras pappa nyss hämtat dem och det är dags att fixa lite fler sysslor. 

Love. 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR