Inspiration!







Those orange and tourkos pillows!!







Home, i miss you! 

Idag har varit en såndär ensam dag där tankarna bara snurrat runt. Vill hem, designa mitt rum, ligga i soffan med hela familjen, gå ut på promenad med bästa vännerna och bara prata skit. 

Men jag har varit här i 7 månader vilket innebär 5 månader kvar, mer än halva tiden har gått och jag har en bra sommar att se framemot! Boston, Chicago, bästa Jaqcuie kommer hit, camping, hiking och massa college plugg och en himla massa lek vid poolen med mina favoriter. Tiden har gått fort och jag vet att jag kommer sakna allt här när jag väl är hemma i Sverige igen. Så, dags att samla krafterna, sätta ett leende på läpparna och se till att njuta av dessa 5 månader! 
Jag ska klara detta och jag ska ha de bästa 5 månaderna!! 

Startar en ny cirkel med massa Nashville ikväll och imorgon bär det av till Silverthorne med Lovisa för en jäkla massa shopping!! Spendera alla pengar, la la! Lever bara en gång! 

Love. 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR