Great end for the first week of summer!


Bilderna beskriver rätt bra vilken dag vi har haft?? Underbar dag!!
 
På schemat imorse stod det antingen utomhus poolen eller fiskning, blev inget av det. Vädret vart kasst och det bara regnade och regnade. Så vi packade lite snack och drog oss till inomhuspoolen istället för lite skoj. Blev trötta efter några timmars badande och drog oss ut för att fixa lite småsaker och lite så ärenden, en timme i bokaffären där barnen älskar att hänga och kika i de olika böckerna och frågar om varenda en om dem kan få den.. haha
Vi avslutade sedan dagen i parken, Weston hade då åkt till mamma, och njöt av solen som äntligen kommit fram igen! Vädret är väldigt skumt här, 30 grader ena dagen och ösregn den andra? Vet aldrig vad vi får.
Ett bra slut på första veckan på sommarlovet och det tror jag nog att vi alla tyckte!!
 
Nu har jag tränat lite, tagit en varm dusch och gjort mig redo för lite fest. Men vet inte längre vad planen är så får väl se vad som händer ikväll!
 
Love.
? Mamma

Ser ut som en härlig dag 😃 Blev det någon fest? 😘

Svar: Ser du väl att det inte blev eftersom jag sitter med en popcorn skål. 😘
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR