First day of summerbreak!

 
 
Första dagen på sommarlovet avklarat! Bara till 28 augusti kvar.
Nä, vi hade faktiskt en rätt bra dag idag, jag skulle för första gången ta hand om dem hemma hos deras pappa idag. Vi började med lite film och frukost men övergick sedan till lite arts and Crafts utomhus. 25 grader idag så jag önskade ju helst att vi skulle hålla oss ute hela dagen. Myste och lekte sedan lite med deras marsvin innan vi  hämtade upp Lovisa och drog för lite lunch på Heiidi´s
 
Eftermiddagen bestod av lite lek ute innan barnen drog sig upp på rummet och lekte med ponnys. Jag däremot stannade ute i det fina vädret och har nu den fulaste brännan..
 
Hann hem två sekunder innan Delphine och Ilaria hämtade upp mig för lite au pair möte. Som vanligt helt onödigt då vi bara är 4 stycken och måste köra en bit för att sitta där i 30 minuter och bara snacka lite...
 
Supertrött och världens magont, så dags för sängs, kanske en kort film!
God natt, love.
? Mamma

Ser ut som ni hade en riktigt härlig dag 😄☀️

Svar: Ja det hade vi verkligen! 😃
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR