Finally some shopping!!

Ralph Lauren, stickad tröja / Skjorta / Kjol.
Nike, sportlinne - live strong.
Aeropostale, Baggiejeans / blus.
Rue 21, shorts / bandeu bh / solbrillor.
Boss&Co, ballerinaskor.
Shoe store, Bearpaw stövlar / fantastiska väska.

Guuud jag vad jag har längtat efter detta! Lovisa och jag tog oss upp till Silverthorne, ca 1 timme från oss, och upptäckte deras outlet. Jag som hade stora förväntningar blev rätt besviken.. Fanns ca 5 butiker att gå in i, men ändå lyckades jag bränna hela lönen, men vad gör det, man lever bara en gång?
Ralph Lauren var ju lätt favorit butiken och nu i efterhand ångrar jag att inte påsen fylldes mer, hehe! Hade ju en tidsgräns eftersom jag vart tvungen att hämta flickorna senare, så det blev lite stress shopping, men jisses vad jag har saknat det! Äntligen lite nytt  garderoben igen. En burrito i bilen påvägen hem för att mätta magen som skrek efter mat och självklart lyckades en röd röd bubbeldricka spruta över hela mig och hela bilen, det sista vi behövde.... Men attans vad kul vi hade.
 
Väl tillbaka på skolan var det endast Izzy som skulle hämtas, så vi tog lite egentid och gjorde lite små ärenden innan jag lämnade av hennes hos en kompis.
Körde hem och satte mig ute i den varma solen, 20 grader, och njöt av lite god frukt medan hundarna sprang runt och lekte!
 
Love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR