Expert hour - Eva!


Idag har varit en lång dag! Torsdagar, dagen före helgen alltid den längsta dagen.
Vart superduper trött när jag vaknade, men det var ju inte barnen.. alltid fulla med energi! Men blev en himla bra och rolig morgon faktiskt innan barnen åkte iväg till skolan.
Ringde sedan hit Lovisa för lite T25 efter att jag städat undan allt, träning, frulle och lite svar på frågor för någon tidigt, vilket vi hade rätt roligt åt..
När Lovisa åkt tog jag tag i ett till T25 innan det vart dags att göra vid sig, lite städ och ärenden som vanligt och sedan drog jag med Lovisa igen och checkade in lite affärer innan jag åkte till barnens skola.
 
Blev en lång dag i skolan då Eva senare på kvällen hade ett event, Expert Hour. De visade upp sina projekt de jobbat med och sedan hade vi lite gemensam middag. Allt gick faktiskt mycket bättre än jag förväntat mig, fick läxorna gjorda och barnen roade sig bra utan att vara gnälliga. Vi blev ju dock lite trötta mot slutet så då begav vi oss hemåt.
 
Nu har jag fått hyffsat klart över hur sommaren kommer att se ut, så dags att planera min semester och alla collage kurser, woho!!!
 
God natt, love.
? Anonym

Låter som en bra dag 😊 fast den blev lååååång 😘

? Anonym

Förresten vad var det du och Lovisa svarade på.....och hade så roligt åt.....😘

Svar: Frågor till en tidining on hur det är att vara au pair! Lite konstiga frågor.....
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR