Camping or just a day trip?

 
Så igår, lördag, bar vi alltså oss ut för kamping. Skulle åkt vid 9 tiden, men kom inte fram förrän 14:00. Väl framme sken solen och vi tog oss ner till sjön. Njöt av solen och musiken som spelades. Men det tog en timme sen vart det liv i luckan och någon var inte lycklig, och så fortsatte det ungefär hela dagen, kvällen och idag morgon till söndag. Blev inte så mycket njutning av alla aktiviteter som fanns där, mest springa runt efter ungarna och försöka göra dem glada. Vi fick några timmars solsken annars regnade det eller vart molningt, tradig när man väl ger sig ut för kamping, men det var okej!
 
Idag söndag packade vi ihop allt direkt för att bege oss hem, blev dock bara Courtney och jag med två av flickorna, handlade lite mat, lagade massor med mat och packade upp allt. Liv i luckan har det varit, men lite god mat och monopol så blev väl kvällen hyffsad ändå!
Blev inte riktigt den kamping helgen jag hade hoppats på, med två nätter i tält, massa musik och andra roliga aktiviteter, men det kommer fler chanser i sommar hoppas jag!!
 
Har en tuff vecka framför mig med barnen på sommarlov, men från troligtvis i alla fall en halv ledig dag imorgon där jag endast ska ta det lugnt och bara njuta av dagen, hoppas innerligt på lite sol!!
 
Nu är jag så redo för sängs, hade dock gärna tagit en dusch, men mitt sovrum är upptaget av gäster.. Så får klara mig tills imorgon!!
 
God natt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR