And it was time for some....


skiiiing!! Oh kan inte fatta det, vart uppe i bergen idag och åkte en massa skidor!! Så jäkla härligt, solsken, gott sällskap och hyffsat bra snö.
 
Efter att Courtney och jag dragit igång 7am och kört vårt T25 träningsprogram, tog jag och Lovisa bilen upp till Silverthorne och knacka på dessa grabbars dörr och drog för massa skidåkning. Skida lite, liten öl paus (inte för mig dock) och sedan lite skidor igen innan det var dags för mig att hämta flickorna. Kan säga att jag enkelt kommer dra upp hit för lite mer skidåkning när jag får möjligheten, himla härligt! Även om jag lyckades flyga i backen, svart backe, hade klarat den massa gånger innan men nu vart man väl för trött och alla mina saker flög åt alla håll, tur att skidpatrullen kom bakom så de kunde plocka upp alla mina saker eftersom jag låg på botten av backen... Jag mår bra, lite pulkaåkning på rumpan och en liten skrapad hand!
 
Kvällen har bestått av lite mathandling, tvätt och massa datajobb och fix inför sommaren. Även ett skypesamtal med Jacquie för att försöka få ihop något med college tillsammans under sommaren, håller er uppdaterad om det!
Dags att fixa lite till sen ska jag ta några sköna timmars sömn.
 
God natt, love.

Skoj att det blev mer 🎿 trodde det var slut för säsongen 😘

Svar: Våra backar öar stängda, 😘 så fick ju åka rätt långt!
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR