22:01 // Wednesday!



Det känns som mina morgnar här ser rätt likadana ut. Upp och köra T25, städa lite och fixa lite saker i huset som behöver ordnas och sedan stressa iväg för att hämta barn och göra ärenden. Idag hann jag dock även med ett samtal med älskade mamma och pappa innan det vart dags att hämta barnen. 

Barnen hade halv dag i skolan, så vi hade lite mer tid att leka. Blev faktiskt en superbra dag, bara önskat vädret var bättre. Fick två brev på posten, från Eva och hennes kompis som tackade mig för att jag vart med dem under grandfriends day! I min sparbox, check! 


Efter en massa lek och skoj och fix tog vi tag i att fixa deras outfits för sista dagen i skolan. De har field day med olika teman. 
College/cheerleader, camo, red och america! Dock ska lite ansiktsfärg och hårfärg också in i bilden! 



Efter mat och bad tog Eva och jag tag i projekt frukt tallrik! Ska bjuda på detta imorgon på izzys och Westons graduation. Är man duktig och kreativ eller vad?? 

Nu ligger jag helt slut i sängen efter ännu ett T25 och en varm dusch. Redo att sova!!

Godnatt, love. 
? Mamma

Så fina bilderna var på er från skolan ❤️ Bra du har en sparbox att samla allt fint du får från barnen i 😘

Svar: Set lite knubbig ut... Haha
Ja ska göra en scrapbook eller något 😘
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR