Weston day!


Idag hade jag ju som sagt en heldag med enbart min lilla pojke! Var förberedd på att åka skidor hela dagen, men efter en fullspäckad morgon, från klockan 7, med att få iväg dem till deras pappa var Weston och jag rätt trötta och la oss för att titta på Honey 2 istället. Jag tyckte dock vi kunde sticka iväg runt lunchtid, men då knackade kusinerna på dörren och det blev pulkaåkning istället. Efter några timmar i snön begav vi oss in för lite snacks och det blev dags att bygga hans lego. Japp mamma, jag fick bygga det :D Det var förvånadsvärt kul och vi satt ett par timmar för att få ihop detta mästerverk. Blev perfekt tajming för Jake att komma hem och middags tid. Jag drog mig dock till gymmet för 2 timmars träning, så som ni förstår är jag helt slut nu... Därför försöker jag få igång en film och ska sätta mig och kolla upp lite saker jag behöver checka! Det var min dag, inte helt intressant och inte så många roliga bilder, men men.
 
God natt, love.
? Pappa

Häftigt, han såg stolt ut:)

Hmm.....




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR