We are the real cool kids!


Godmorgon Sverige! 

En helt vanlig torsdag har nyss passerat förbi för mig. Ligger nu i sängen och försöker somna.. 

Vaknade 7 imorse av ett samtal att jag måste hoppa in och köra barnen till skolan, vilket innebär 1,5 timmars körande helt i onödan... Hade 10 minuter på mig att göra mig redo, jag var trött... 
Väl hemma igen vid 9, la jag mig till sängs igen och vilade. Ringde mamma och pappa lite senare, målade naglarna och tränade lite hemma. Slog in fantastiskt paket... Jake gick dock inte med på att skicka det så med posten, så fick fixa nytt... 

Mot eftermiddagen fick jag besked att jag fått gratis medlemskap på ett annat gym, lite finare och kostar egentligen typ 1000 kr i månaden, så nice. Bubbelpool, uppvärmd utomhus bassäng, bastu, steamroom ja typ allt! 
Tog mig till postkontoret, checkade lite skidjackor i en transition affär och tog en sväng inom walmart. Hämta barnen klockan 3, vanlig ritual med läxor, snack och lek. Avslutade kvällen med honey 2 och mat framför tv;n. 
När barnen lagt sig tog jag en liten promenad och lite mer wprkout innan jag tog ett nice bad. Nu är jag redo att sova, så godnatt med godmorgon för er! 

Love. 




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR