Thursdays hike!

Hm?
Suuuuperman!
Jag kan karate?
Lollo... Har finns bjornar.... Na, det ar bara en hund!! Tur vi ar storre an bjornarna i alla fall!
So natural!
Wwwwwwie....

Godkväll. Jag vill sova!!
 
Idag vaknade vi upp och hade bestamt oss for att hika upp till ett vattenfall i Santa Monica. Ingen vinst pa något vattenfall, men jaklar vilken utsikt och jaklar vilka roliga bilder vi tagit....
Lag precis och skrattade sa jag nastan grat, trodde vi hade sa manga fina, men dem ar sa roliga!! Kan ju saga att jag bjod pa en del av dem!
 
Efter nagra timmars hike drog vi oss hemat, satt i trafik i 1,5 timmar. Sa att vi skulle shoppa blev andrade planer. Tog en "genvag" och korde genom hela LA. Sag bland annat UCLA, Bel Air, Beverly Hills och massa annat. Chillade dar hemma innan vi hamtade Oskar och lagade supergod mat. "Svensk" mat, lyxmiddag. Kottbit, egen klyftpotatis, vitloksbrod och bearniesas, muuums!!
 
Nu ar jag supertrott, har superont i min fot och maste verkligen sova. Bara helgen kvar av LA... Maste hinna med allt! Upp 07.00 imorgon!!
 
God natt, love!

Så roligt ni ser ut att ha haft det 😃




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR