Swimming // hottub // beautiful day!







Blev några simrundor i poolen efter en timmes träning, lite hottub med vacker utsikt och några minuter i steamroomet innan jag begav mig hemåt igen! 

Kan enkelt säga att idag har varit en av de bästa dagarna sedan jag kom hit. Vädret betyder så otroligt mycket, tror det har varit ca 10 grader idag och solen har skinit hela dagen! 
Jag drog mig upp i backen runt 11 tiden där jag mötte upp Courtney och Jake och deras vänner. Körde några rundor innan det var dags för Westons race, han var duktig men kom inte på prispallen idag tyvärr. Tog sedan några rundor för mig själv innan jag mötte upp dem igen för lite käk. Satt utomhus och bara njöt av solen och god mat, precis som livet ska vara! 
Begav mig som sagt sedan till gymmet och lite simning innan jag nu ligger här och kollar på en film. 

Håller tummarna för att vädret ska hålla sig så här nu! Så himla underbart!! 

Godnatt, love! 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR