SHopping sugen?


Gick i mataffären och kunde ju inte låta bli att kika när jag ser lite kläder... Shoppingabstinenst? Oh yes... Även om jag ska till LA snart och shoppa kunde jag ju inte låta bli att unna mig ett par DKNY pyjamasbyxor för endast 8$, eh nej det säger jag inte nej till! Och att unna sig ett snyggt träningslinne för 9$ nu när jag ska köra igång riktigt är inte heller dumt.. plus mina fat burner piller som jag nu ska testa.. aldrig trott på det innan, men de har fått jäkligt bra recentioner, så varför inte testa?? Bli inte arg mamma och pappa....
 
Har en riktig lat dag idag, mår inte så bra så tog en lugn dag. Skypa med syrran och Viktor och kolla massa Nashville, ha dock städat hela huset och handlat lite mat så... lite duktig har jag varit!!
 
Love.

Så fina pyjamasbyxor 👍 (ja linnet också, men du vet hur jag är med pyjamaser 😘)

Svar: Haha vet hur du är... Funderade på att köpa ett par till dig, fanns många olika fib
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR