My lovely babies!




Mina söta bebisar!! 

Idag blev en lite annorlunda dag, både positivt och negativt... Blev en tuff morgon med mycket problem och bråk... Men allt löste sig tillslut iallafall. Jag tog sedan lite tid för mig själv, körde ett träningspass här hemma, tog det lite lugnt, fixade lite ärenden och chillade! Drog mig sen till gymmet och körde ännu ett pass, mest cardio... Boooorring men det är vad jag behöver! 

Vid 3 hämta jag barnen, stannade på skolan för en gångs skull och gjorde läxorna. Stack iväg och gjorde några ärenden och sedan lämna vi av Lily hoa Courtney så de kunde ha lite egentid. Väl hemma var det bara jag och de andra två flickorna. Så vi laga lite mat, dansa och sjöng lite och avslutade sedan med lite film. 

Fick världens största och längsta kram av lilla izzy innan hon skulle sova, och det är tydligen bara den allra bästa nannyn som får en sådan kram, och jag ska få en varje kväll nu!! Och på morgonen ibland... Hon är så söt. Man blir så glad när de säger såna söta saker, värmer i hjärtat lite hehe. 

Så blev en rätt bra och mysig kväll ändå. Nu ska jag för en gångs skull försöka somna lite tidigare, så skippade kvälls träningen, extra hårt imorgon istället!' 

Godnatt, love! 
? Pappa

Klart att du är världens bästa nanny, det vet du ;)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR