mixed feelings.


Heello!
 
Idag har varit en jäkla upp och ner dag. Vaknade 6:30 imorse och gjorde mig redo för att köra över alla barnens saker till pappan, hämta upp dem och köra dem till skolan. Det var ju ca 40 minuter att köra till skolan, och 7 på morgonen är man inte jättesugen på att köra fram och tillbaka och sedan inse att pappan som egentligen skulle kört dem har varit hemma hela tiden...hm lite irriterad? Men struntade i det och stack hem och gjorde mig redo för att köra samma väg tillbaka för att åka lite skidor. (var tvungen att köra hem om för att jag lånade pappans bil för vi fick inte alla plats i min, hämtade upp klasskamrater till barnen också).
Träffade en tysk tjej, Romy. Stack och hade en helt underbar dag i skidbacken. Solen sken, vi tog oss bak på baksidan i Vail, vilket var länge sedan för mig, lite isigt men det var himla kul!! Stannade och käkade lunch och sen var det dags att hämta upp barnen.
 
Lämna av de hos pappan, iväg göra massa ärenden och där började helvetet..
Ingen rolig kväll och har nog inte varit såhär ledsen på väldigt länge och har inte längtat hem så mycket iheller... var verkligen redo att packa mitt och dra iväg hem till Sverige om jag inte hade en LA resa att se framemot imorgon. Ska bli enormt skönt att komma iväg, lite semester, sol och bad och bara njuta och även få träffa lite Sverige kärlek. Utan denna resa bokad hade jag varit påväg mot Sveerige imorgon istället.
 
Men med lite semester ska jag nog se till att klara av mina sista månader här. Imorgon(söndag), har jag faktiskt varit i USA exakt 6 månader. Känns otroligt konstig att tänka det, halva tiden har redan gått, halva tiden kvar. JAG ÄR STARK och STOLT ÖVER MIG SJÄLV!!

Tack och hej, nu ska jag äta popcorn och se en film!!
 
God natt, love.
? Najk

Du är grym bestie! <3

Svar: Love and miss you!!
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR