Magic show!




Gormorgon för Sverige säger jag nu, men godnatt för mitt! 

Barnen tillbaka idag! Min förmiddag spenderades med en timme på gymmet, lite ärenden och lite skidåkning, låter som en bra morgon? Japp totalt!! Mina ben var dock rätt döda när jag åkte skidor, kan bero på 2 timmar träning igårkväll och 1 timme imorse? Aja, skönt!  

Hämtade sedan upp barnen, hem göra lite läxor, förvånansvärt bra och lugnt och skönt under lyxläsningen? Tumme upp! Blev sedan bara massa lek och skoj, lite matlagning och tillsist magic show! Söta små ungar tror de kan lura mig och Jake med lite magi! Haha. Läsning innan sängdags och nu har jag precis avslutat en timmes Skype med Fanny så då sätter jag på ett avsnitt the Hills innan jag somnar! 

Blev tillsagd idag på gymmet att jag tydligen inte får vara där utan någon familjemedlem? Konstigt... Courtney blev rasande, så hoppas det löser sig snart så jag kan fortsätta gumma! Aja. Dags att borsta tänderna!! 

Godnatt. Love. 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR