Lunch in the sun at the park!


God eftermiddag!
 
Idag när jag vaknade och såg solen skina blev jag skinande glad för jag skulle åka skidor... Men vaknar och min lilla Izzy är sjuk, hemma dag!
Så ändrade planer, tog det lugnt och kolla film och ritade lite på morgonen efter jag lämnat av de andra barnen. Drog oss sedan ut och gjorde lite ärenden och satte oss i parken och käka lite lunch. Blev dock inte så många minuter där för lilla Izzy blev sämre igen.. Nu är vi hemma och gör lite halsband och kollar tv medan jag gör tvätt..
Ska snart iväg för lite fler ärenden sen ska vi hämta upp de andra flickorna. Kommer inte bli en lätt eftermiddag för barnen kommer gråta som tusan för att säga hejdå till Courtney och Jake..
 
Love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR