Lost in the woods?


Heeelloo!
 
Hade bestämt mig idag för att ta en vilodag, fixa lite småsaker, ta ett varmt bad, måla naglarna och allt sånt dära. Men när jag ser solen skina utanför fönstret och Lovisa messar om jag vill åka skidor så kan man ju inte säga nej? Speciellt inte eftersom jag har hela dagen ledig idag.
Under morgonen hann jag dock med en del saker, var ju uppe vid 6 och skicka barnen till skolan. Tog sedan tag i massa tvätt och städ direkt, satte på ett avsnitt The Hills och datorn i högsta hugg med lite saker. Klockan 10:30 drog jag mig mot Lovisa, 11:30 var vi i backen och körde för fullt. Körde backe efter backe i full fart tills vi tillslut åkte vilse i skogen.. Ser varningsskyltar 2, 3, 4 och sen blir det stup.. Opps, hittade en annan väg, dock inte ut ur skogen.. efter några fall, några fler stup och en kissepaus i skogen kom vi äntligen ut i backen. Dock inte en grön eller blå backe, utan svart... men inte bara svart utan puckelpist. Sägen bara fy fan, min kropp är nu helt slut, orkar knappt röra mig. Kul, men fan så jobbigt!
 
Var hemma runt 4 tiden, lagade lite middag och satte mig i soffan igen med The Hills och datorn. Sitter nu och funderar om jag ska ut och springa/gå en liten runda, bara för att röra på mig lite? Lite sit ups och kanske några armhävningar låter väl bra? Ett varmt bad efter och måla naglarna kanske? Tycker nog det låter som en rätt bra idé!
 
Love.
? Pappa

Håll dig i backen skitunge så du inte trillar ut för några stup:/




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR