Los Angeles!







Los Angeles here I come!! 
? Helena

Hejsan! Senila mig har varit så fokuserad på insta. Att jag har nästan har glömt bort din härliga blogg. Vilken kär familj och ett underbart ställe du har kommit till! Detta hade jag velat för 30 år sedan men ist. Glädjer jag mig av du har det toppen och jag följer dig kära söta Fanny :)) på lördag åker jag med 2 väninnor till Livigno för en veckas skidåkning, i solsken hoppas vi, god mat och massor av goda viner. Älskar skidåkning precis som du! Fortsätt att njuta Fanny så hörs vi! ciao och bamsekramar till Dig puss puss

Svar: Hej Helena! Ja jag är så glad att jag kommit hit nu! :)
Oh vad kul!! Håller tummarna för dig att ni får massor med solsken och en skön vecka!! Finns nästan inget bättre än en skidsemester i strålande sol.
Ha det super, kram på dig bästa Helena!! :)
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR