Looost in Hollywood!

 
Lost in Hollywood... Sant och sant!
Hade planerat min resa innan jag åkte så jag skulle komma rätt, eftersom jag inte har internet, den skulle ta mig till Hooollywood!! En heldag där och kolla på allt jag bara kunde. Walk of fame, skylten, ta mig till Beverly hills och Melrose ave.
Så min route sa ju som sagt till mig att gå cirka 10 minuter innan jag skulle hoppa på en buss för att ta mig hela vägen in till Hollywood!
Men ikke... Bussen tog mig endast 10 minuter och verkligen i början av Hollywood. Så vad skulle jag då göra? Fanns ingen annan buss, hade ingen karta eller vägbeskrivning, vart var jag? whopps... Jag vart lost och jag vart i Hollywodd! Jag började vandra och vandra, hoppades på att jag skulle se några skyltar. Men ikke.. Kom tillslut in till ett rätt fint bostadsområde, bestämde mig för att göra mamma och pappa oroliga med ett litet text då.. hehe. Inte blev pappa så glad! Fortsatte vandra, kom till en bensinmack så jag kunde köpa lite efterlängtat vatten, detta var efter cirka en timmes vandring.. Fortsatte och tyckte det började likna något. Men inte var det så inte, så blev en till timmes vandring innan jag äntligen såg dem berömda stjärnorna på gatan!!
 

Walk of fame!
 
Några timmar fram och tillbaka på denna gata! Kunde aldrig sluta säga "oh vad fint" kolla där" bild på denna gata också, även om den såg likadan ut som förra". Otroligt fint och häftigt.
Gatan började dock inte som jag trodde. Några stjärnor på marken, men runt omkring massa sex butiker? Blev lite what?! Men sen kom det, hard rock cafe, chines theather och allt annat häftigt. Bara gick runt och strosade och njöt. Vart stolt över mig själv att jag hittade dit på egen hand, även om det tog två timmar.
Efter att ha gått hela gatan, sett det mest jag ville se och även fått en del shopping, började jag vandra bort mot Hollywood skylten! När plötsligt ett sms dyker upp... Lollo: Gå inte till Hollywood skylten idag!! Skjutning, ingen kommer ner!!! Men asså, var du tvungen att skjuta dig idag? hallå, jag skulle ju upp där... Planen i kras, vad skulle jag nu göra?
 
 
Tur väl har vi alla dem jobbiga bus tour guiderna som drar i en så fort man går förbi. Japp, jag satte mig på en jävla buss och tog en tur i två timmar! Jag?? Japp, benen vart för trötta...
 
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR