Late snack after workout!



Perfekt kvällssnack, plus mina 2 fatburn piller, efter 1 timmes hemma träning! Bra video syrran!! 

Tråkig dag idag, mådde inte bra imorse när jag vaknade så tog det lugnt med Courtney och bara prata och fixade på våra datorer. Hände inte mycket fram tills klockan 12:30 då jag drog iväg till courtneys jobb för att hjälpa till lite. Drog sedan direkt iväg för att hämta flickorna och hem som vanligt för snack och läxor. De blev sedan upphämtade av pappan vid 5 och jag satte mig framför tv;n med lite käk. 

Från och med nu ska jag hämta upp flickorna varje dag från skolan och ta hem de och fixa snack och läxor. Dock är de fortfarande hos pappan vissa dagar, så då blir de upphämtade vid 5, annars är det som vanligt när det är våra dagar. Lite ändring i jobbet, får se om jag gillar det bättre eller sämre? 

Nu är det filmdags och leta lite planer för LA!! Någon som har tips vad jag borde göra där? Vad ska man se och vart ska man åka? 

Godnatt, love! 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR