Ice skating, beaver creak!

 
Fredag, helgen har borjat! Tredje heldagen med mina flickor, chillade under formiddagen, klattrade i bergen och lekte i snon, myste till en film och at lite lunch. Jag dock var en chauffor hela dagen sa hade inte sa lugn och ro.. haha.
Vid noon lamnade vi hundarna for lite klippning... imorgon far ni se bild pa mina sotisar.. barnen gillar inte det speciellt mycket, surat hela kvallen! Drog oss da också mot lite skridskoakning i Beaver Creak. underbart! Solen sken och barnen var glada, mos vid brasan och hade lite snacks och drog oss sedan hem igen 4 timmar senare, de ar galna i skridskoakning, kan aka hela dagen lang. Det blev snabbt hem och duscha och ta pa finklader innan det var dags for dem att sticka ut for lite middag. 5 minuter innan de skulle sticka blev det saklart kaos och forst ville inte den ena ga, sen ville inte den andra ga, men de ville heller inte stanna hemma med varandra.. Kan bara saga att de borjar bli trotta pa varandra efter alla dessa dagar. Slutade dock med att min aldsta flicka stannade hemma med mig och bara chilla framfor tvn med lite god matlagning och lite efterratt. Mysigt att spendera lite tid ensam med henne, tror vi bada behovde det.
Nu ar jag supertrott som alltid och kommer somna vilken sekund som helst. Hoppas pa lite traning imorgon och kanske lite skidakning, hade varit nice!! Far se vart dagen tar oss.
 
God natt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR