Great thursday!!

 
Heelloo!!
 
Idag har varit en ganska superdag!! Solen sken när jag vaknade upp, käka lite frukost och stack iväg och gjorde några ärenden och sedan var det dags att sticka upp i skidbacken. Testade ett nytt ställe idag, Arrowhead. Inte lika stort som de andra ställena, men ändå helt okej! Åkte för mig själv i några timmar innan jag begav mig till gymmet. Hade dock inte så mycket motivation, så blev bara lite lätt innan jag tog mig ut till bubbelpoolen och även bassängen för några längder!!
 
Barn upphämtning vid 3, massa ärenden.. Hem stressa, prata med Emelie idag igen, tur det som kunde lösa alla mina problem jag hade... haha. Ännu mer stress, och sen blev det lugnt när Delphine väl kom och hämta upp mig och alla andra nannys, blev en full nanny caar iväg till restaurang i Edwards med massor med god mat. Älskar det restaurangen, nyttigt, små portioner och bra priser och supermysigt ställe!! Unnade mig också en efterrätt för en gångs skull, det får man!!
 
Nu är jag redo för sängs, och imorgon blir det upp tidigt för att köra flickorna till skolan!
 
God natt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR