Friiiiiiiiday!!

 
Finally friday, weekend!!
Har varit en rätt okej dag idag. Vaknade klockan 6 och gjorde barnen redo för skolan. 8 var jag redo för ett hemma träningspass, svett och trött japp!! Ringde älskade mamma och pappa, pratade i cirka 2 timmars medan de flyttade på samma gång, kul att jag också fick vara med på den resan lite. Dock bryr de sig inte så mycket om mitt rum... Känner mig lite utnyttjad där, förvaringsrum.... Skönt att få prata med av sig lite, lite positiv anda och lite skratt, bästa någonsin!!
 
Lite lunch och sedan iväg till gymmet en timme, lite steamroom och sedan stress iväg till Courtneys jobb för lite "voluntär arbete". Hämta barnen vid 3 och hem och mysa i den sköna solen. Dock var ungarna förjävliga, så himla bråkiga och tråkiga. Men efter lite time-out blev det lugnt tack och lov! Vi drog oss sedan iväg för kusinens födelsedagskalas, rätt härlig släkt så var mycket trevligt! Drog mig hem för ett tredje och sista träningspass för dagen, men avbröt efter 15 minuter då min hals är rätt kraslig... Får väl vila lite imorgon kanske.. typiskt just nu!
 
Trycker i mig lite vitaminer nu medans jag försöker få igång något snabbt att titta på innan jag somnar! Imorgon blir det förmodligen skidor och skridskor om jag får hålla mina tummar!!
 
God natt, love!

Vadå utnyttjad....är ju bara för att DU ska få fixa ditt rum precis som du vill när du kommer hem...men jag kan nog inreda det på mitt sätt tills du kommer hem 😉




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR